Thursday, August 13, 2009
Pergi tak kembali lagi..
Wednesday, August 12, 2009
Baru aku respect..
12/08/2009 4:22pm
SHAH ALAM 12 Ogos - Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr. Hasan Mohd. Ali sanggup dilucutkan jawatan Exco kerajaan negeri demi mempertahankan pandangannya agar minuman keras dan bir tidak dijual di kawasan majoriti penduduknya beragama Islam.
Menurut Hasan, beliau tidak akan tunduk dengan ugutan pihak tertentu yang meminta pucuk pimpinan pakatan pembangkang mengambil tindakan ke atasnya berikutan pendiriannya dalam isu penjualan arak di Selangor. - Utusan
Friday, July 31, 2009
Award
Aku dapat benda nie dari Hezrin ngan John..tapi disebabkan aku nie seorang yang amat bijak, aku akan jawab untuk dua orang sekaligs..hehehe..cerdikkan aku? Nie rules dia..nie pun aku copy paste dari blog si John..
* Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
* Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
* Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
* Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged
* Paste the award badge in your sidebar - camna nak paste???
5 interesting facts of Hezrin and John each..
Hezrin
1. Classmate kat MGS Ipoh start dari darjah 3
2. Tinggi orangnya
3. Badan tak naik-naik walaupun dah mengandung untuk kali ketiga ketika aku menulis entry ini.
4. Sangat suka memasak
5. Adik-beradik dia sama ngan aku-5 pompuan..
John
1. Kenal masa kat sekolah teknik TI Penang
2. Tak cakap sangat ngan pompuan..konon jaga ego la konon..
3. Aku macam takut-takut berani gak la ngan dia sebab masa sekolah tu dia nampak macam samseng kampung dusun..
4. Tak dapat fly ke oversea due to economy downturn..kesian dan padan..hahaha(jahatnya aku)
5.Orang kaya guna keter Caldina tanpa perlu join .....(takmo sebut, nanti promote)
10 interesting facts of me
1. Aku minah sukan
2. Aku suka no 14
3. Jeles kat John sebab dia boleh guna keter Caldina sedangkan aku tidak
4. Jeles kat Hezrin sebab badan dia maintain sedangkan aku sudah kembang sikit
5. Suka muzik dan menyanyi
6.Suka makan banyak
7. Suka belajar bahasa..sekarang tengah belajar bahasa jepun
8. Teringin sambung belajar lagi
9. Suka melancong tapi keadaan kewangan tidak mengizinkan
10. Aku suka apa yang aku suka laaaa
10 deserving recipients
1. Haliza Akmar - kawan sesleeping beauty di TI..friends forever
2. Rosbainalizam - kawan sekelas aku yang masih aku ingat kebaikan mak dia jahitkan kain prefect aku.
3. Munamazura Ahmad - tak sangka bini Rost nie boleh jadi member..satu kepala la maknanya..
4. Syahronie - Kawan aku yang kenal kat TI jugak..sekarang kat oversea..Sabah..heheheh
5. Nadia - Budak rock yang tak pernah kenal face to face tapi boleh kawan tru net..
6. Zack - kawan yang kenal masa berjuang dalam kunci khazanah tu..
7. Wan Hanie Lieza - member masa kat MGS Ipoh dulu..comei je orangnya...
8. Yus Emilia - sorang lagi makhluk tinggi di MGS Ipoh selain aku, Hezrin dan Wahidah.
9. tak dapat pikir lagi
10. tak dapat pikir jugak sapa
Monday, July 27, 2009
Bergambar dengan IKON
Saturday, July 18, 2009
Takde sivik punya manusia
Sunday, July 12, 2009
Berendoi si Mikael
Last week 4.7.09 aku balik Ipoh..kenduri naik buai si Mikael..Mikael anak sedara aku yang no 2..anak adik aku Az..nie gambar-gambarnya
Mama dan Ayah Mikael
Tuesday, July 07, 2009
MRI session at KPJ Damansara Specialist
Santapan rohani
Imej MRI lutut aku
Kereta Ferrari koleksi Dr Rozman
Tengok no bilik dia..14
SalamJumaat lepas aku pi buat MRI kat Damansara Specialist. Lega sebab kata dr Rozman, lutut aku tak teruk. Still can active macam biasa..lepas raya, kalau tak ok, kena jumpa dia balik. Kalau tengok bilik Dr tu, orang sakit pun boleh sihat psychologically sebab bilik dia penuh dengan barang2 Ferrari..he's a fanatic fan of Ferrari. Tengok la gambar dia ye..
Sunday, June 28, 2009
Berpoya di Selayang Mall
Saturday, June 27, 2009
Thursday, June 25, 2009
Pap Smear
http://en.wikipedia.org/wiki/Pap_smear.
Wednesday, June 24, 2009
Rejab 1430
Selamat menyambut bulan Rejab..lagi 2 bulan kita puasa sebulan Ramadhan pulak..semoga kita mampu merebut segala kelebihan yang Allah bagi buat hamba-hambaNya..
Monday, June 22, 2009
Mandi kolam
Monday, June 15, 2009
Aprilia
Price: RM 14 000
Reg. year: 1997
RM 14,000 (nego)rawang selangor* Baru servis* Good Condition
Sunday, June 07, 2009
Cameron dan kampung..
Friday, June 05, 2009
Sunday, May 24, 2009
Rafael Armand b Mohd Saufee Effendi



Salam Saturday, May 09, 2009
Selamat Hari Ibu
Selamat hari mama/emak/ibu/amma/ummi/mummy/mum/mok/ kepada semua yang berhak menyambutnya..
Sunday, April 19, 2009
KKD 170409-190409
Di samping itu, ada juga aktiviti-aktiviti yang bersifat soft skill like berdiri atas sepapan telur ayam, fokus si nyamuk ( nama nie aku bagi sendiri sebab tak tau nama dia apa) dan komunikasi. Penceramah dia ada 2 orang. Sorang nama Ustaz Hazwan (certified psychologist) dan sorang lagi Hj Fazli Yusoff.
Sunday, April 12, 2009
Tak menjadi la hari nie..
Adila di celah-celah yang baju pink tu
