Monday, February 23, 2009

Tag..nametag..smarttag..random tag

Salam
Aku dapat benda2 tag nie dari facebook..mula aku tak reti gak nak buat macam mana..sebab ye la..awak takde spm..hehehe (abg mat, pinjam dialog awie ye..) tapi kali ni aku try nak buat..ok tak..nanti komen yek..

Here we go :-
1. Aku paling suka waktu hujan..tak kira siang atau malam..tenang..damai..
2. Aku suka dengar lagu rock yang jiwang-jiwang.
3. Dari dulu sampai sekarang, aku minat betul kat Awie Wings..taktau kenapa..maybe sebab
suara dia kut..
4. Masa kecik, orang suka kutuk aku tomboy..sebab karaketer aku macam budak laki kut..
5. Masa kecik jugak orang suka kutuk suara aku..garau dan kasar..sekarang..aku bangga gila
suara aku macam nie..
6. Pernah suarakan pada ayah aku, nak tukar nama..dan nama yang terlintas pada waktu itu
adalah Linda..iyewwww..
7. Aku pernah attend 4 sekolah sepanjang hidup..Tadika St John Ipoh, MGS Ipoh, SM Teknik Tunku Abdul Rahman
Putra Pulau Pinang dan Anderson Ipoh.
8. Aku minah sport-hoki (paling best), netball, softball, futsal dan olahraga
9. Pernah beli stick hockey masa form 2..itu yang pertama dan terakhir - GRAYS
10. Aku tak minat bunga sangat
11. Cita-cita aku masa kecik nak jadi cikgu, polis, wartawan, doktor..haahah..lawak-lawak..sekarang end-up keje kilang..
12. Masa tahun 1990an, aku hampir kenal semua player bolasepak Perak, tapi sekarang,
maaple..sorang pun tak..
13. Ada ke orang kata no 13 nie suwey..mana ada
14. Nombor kegemaran aku adalah 14.
15. Rumah mak ayah aku kat Taman Meru Ipoh..my first heaven on earth sebelum rumah aku
sekarang
16. Aku kawen umur 25 tahun, dapat anak sulung umur 26, no 2 umur 28 dan ketiga umur aku
30.
17. Habit buruk aku adalah - suka cabut rambut
18. Aku orang yang jenis sukar menerima perubahan besar
19. Mulut aku becok tapi hati aku baik..hahahaha
20. Aku sayang pada orang yang sayang aku
21. Aku suka banget sama nescafe..(minuman yang kena mengena yahudi yek) cannot resist..
22. Aku selalu kena aniaya dengan orang
23. Aku suka melalak - nangis dan menyanyi..
24. Aku lebih suka mendengar radio berbanding menonton tv
25. Aku dah tak tau nak tag apa lagi...:P

1 comment:

Mommy dearest said...

Kia...Kia yg suka number 14? Is that you? Kia, ni Liza...kita pernah sekelas di Anderson...kawan2 kita yg lain macam Dara, Mar, Yati...ingat tak?

Liza...ingat tak?