Sunday, April 12, 2009

Tak menjadi la hari nie..

Salam
Hari nie aku, hubby, Fariz dan Zaidi ada tournament bowling di USJ Summit. Kita orang main atas anjuran Talent Heritage. Entah kenapa, tak menjadi langsung game hari nie..frust..akhirnya, Pulau Tioman tu terlepas ke tangan orang yang permainan bowlingnya menjadi pada hari nie..Awal-awal lagi dah kena psiko. Yang masuk tournament tu semua pakat heret bola masing2..aku ngan hubby heret gak bola, tapi dari rack yang disediakan tu..hahaha..in-house ball la ..apa lagi..Takpe la..dah tak mampu nak beli. Lagipun aku rasa itu bukan satu kepentingan dalam hidup aku. Ala, kalau main tahap-tahap budak sekolah rendah, takyah la nak belagak beli bola bagai..kalau dah terer tu, bola in-house yang dah sompek tu pun jalan..ye tak? Oh yes..ada 4 orang 'artis' datang tadi..budak-budak AF7 yang terkeluor awal tu Rini, Obrie ngan Adila. Ada sorang lagi, Rozita Rohaizad..tapi mintak maapla sesangat ye cik Rozita..teman haram tak kenei mike..(kalau dia baca mesti dia kecik ati..tapi realiti apa..aku berlaku jujur pada khalayak..) :P

Adila di celah-celah yang baju pink tu

Obri yang ada red eye tu
Rini
Last frame yang baru nak panas
Sesi bergambar dengan artis dan team lane sebelah
Antara hadirin yang datang
Nie la team yang tak berapa nak menjadi hari nie

2 comments:

Dan's Photography said...

kia awat besaq dari pizal? jgn marah heeee...

kirana nakia said...

dah memang azali la muna..heheheh