Sunday, February 13, 2011

Ronda malam di Kuala Lumpur


De Azmi Garden, Kg Puah, Sentul
Lapar woo tengok lauk2 tu
Kolam ikan yang terletak di tepi gazebo tempat kami makan
Salam
Semalam, aku rasa teringin nak makan ikan bakar. Nak pergi muara, suami kata jauh..:(. Nak pergi Sekinchan Ikan Bakar, review dari mereka yang pernah pergi sangat tak menarik. Mahal dan tak sedap. So, baik jangan. Maka aku terpikir untuk ke Kg Baru..tiba-tiba dalam perjalanan, suami kata nak try di Sentul, tapi dia tak pasti ada ikan bakar ke tidak..maka, bertukarlah destinasi kami. Sampai di Sentul, Kg Puah tempat yang tepatnya, kami singgah di restoran De Azmi Garden. Sesuai dengan namanya Garden, memang tempat tu ada berunsurkan taman sikit. Aku memilih untuk makan di gazebo yang tersedia di situ. Tempatnya menarik pada aku. Makanan pun ok. Ada 6 menu makanan dan 5 jenis air yang kami order. Kesemuanya rm104.50. Oklah untuk family kami..
Lepas makan, kami bergerak ke KLCC. Bagi anak-anak tengok pemandangan. Berhenti sekejap tepi jalan. Ambil gambar lebih kurang kemudian balik ke pangkal jalan..



2 comments:

ambrynaa said...

Sentul? aku mmg failed la jalan kat KL tu...jawabnya memang tak sampai..kekke
gambar klcc tu cantik!

Unknown said...

thanks Ina..:) kalau amik ngan d90 mesti lagi chantekkkkkkkkkk...hahahaha