Friday, November 11, 2011

Aku, Ana dan keretapi

Salam semua
Aku berjaya pulang ke Ipoh menemui kedua orang tuaku, meskipun Aidiladha sudahpun berakhir..dengan keizinan suami sudah pasti. Walau sekadar sehari semalam, memadai bagi aku untuk memeluk cium mereka setelah hampir dua bulan tidak bertemu. Hanya aku dan Adriana yang pulang ke Ipoh memandangkan Afiq dan Aqif perlu menghadiri persekolahan manakala Afizal tidak mempunyai baki cuti lagi. Perjalanan kali ini aku memilih keretapi. Jimat dan tidak memenatkan..
Tiket perjalanan pergi-Sinaran Utara
Mama and Adriana
Tido sekejap..ngantuk

Clean coach Sinaran Utara
Dah sampai
ETS
Tiket balik - ETS Silver Coach

Jauh lagi perjalanan
Bergambar dengan kenderaan pulang ke pangkal jalan
Sweater matcu..


2 comments:

ambrynaa said...

Sekali sekala naik ketapi pun best gak kan?
Tapi Ipoh tak la jauh sangat pun :)

kirana nakia said...

Ina...ajenye ye...hahahha
tu sebab naik keretapi..senang sikit..jimat pun jimat