Sunday, June 07, 2009

Cameron dan kampung..





Salam..
Hari nie aku travel jauh gila..pada aku la..milage keter pun aku ingat mau beribu2 hari nie..hmm..hari nie aku gerak ke cameron highlands ngan abang and acik..adik ipar aku..pegi dari sini dalam kul 9am dan sampai cameron kul 11.30am. Naik kut tapah sebab abang takmo tempuh jem hingga ke simpang pulai..pergh..jalan dia baru aku tau macam mana..nasib baik aku tak penin ke muntah ke..sampai sana jem rupanya..tak sangka aku CH boleh jem..hehehe..aku call member aku Hafizi yg keje kat equatorial tu..dia bagitau baik aku balik kut tapah semula..ayoo..damn..aku ingat nak ikut simpang pulai sebab tak pernah lalu situ..kata piji jalan tu jem banget..hmm..kena ikut ckp dia sebab dia dah 14 tahun kat situ..taula dia camner keadaan CH bila peak hour. Aku cuma berkesempatan pi BOH plantation sahaja. Pehtu pi brinchang jap..beli sayur sikit peh tu balik ke kampung sg acheh. Amik anak2 aku yang dah seminggu kat sana..terpaksa la beli benda2 sikit utk racun diorang balik..bantal strawberi ngan sticker..hehehe..nasib berjaya..dari cameron kul 4.30 pm..sampai sg acheh kul 7pm..kul 9.30pm gerak balik ke damai semula..hmm..at last..at 1.00am..I'm home..bahagianya.....

No comments: