Monday, June 22, 2009

Mandi kolam






Salam
Dah lama aku tak naik atas kat taman. Dulu masa kerja kat UM rajin jugak aku naik and swim lepas balik kerja..sekarang nie, usah kata nak swim after work, Sabtu Ahad pun maleh. Rugi kan..aku bayar duit maintenance tapi tak utilize facilities..hehehe..nantilah, aku beli swim suit muslimah then barulah boleh swim kat pool. Nak swim pakai t'shirt ngan tracksuit macam tak best dan tak proper..ye la..dah berat2 tu, camner nak berenang kan?
Semalam, after tengok badminton Indonesian Open, hubby ajak anak-anak mandi kolam walaupun diorang baru lepas mandi..hmm..kesian..weekend tak ke mana..so naik la atas..mandi lebih kurang sejam..then balik..okaylah..at least anak-anak dan ayahnya ada aktiviti? Aku? hehheheh..tengok dari kejauhan dan jadi tukang amik gambar..maybe later aku akan join diorang gak..tapi kalau aku join diorang..sapa nak amik gambar yek?..hmm...

No comments: