Thursday, October 21, 2010

Estet

Salam
Yesterday was awesome. Had the nice 'post replies' with Mamat Khalid on his FB wall. At one moment, he send me a message through inbox. It's a PM..gee..i had an invitation to watch his prime movie preview for his movie Estet. I was about to watch it at the cinema with my family and tada...like a sleepy person being offered a pillow..hahaha (orang mengantuk disorongkan bantal la tu) hihihi..apa lagi..tukar bahasa lak la..hahahaha..memula macam agak skeptikal aku menerima pelawaan orang tua tu..hmm..betul ke ni Abang Mat?..dia balas dia reserved dua seat utk Nakia Yusuff, laki bini..hahaah..bahagia..bahagia..
So, lepas kerja, aku dan lagi meneruskan aktiviti aku..main netball kat padang. Mana boleh tinggal tanpa sebab...sukan tu kan sebahagian dari jiwa aku yang karat nie..huhuhuu.tapi cakap kat Alis, akak nak balik awal hari nie,nak tengok wayang..hahahaha..Apa? Sapa Alis? Ketua team netball aku la..elok habis netball, aku cargas terus balik. Sampai rumah, siap-siap terus keluar. Tapi sebelum keluar tu, ada jugak cabaran yang aku kena hadapi..aku ingat, sempat keluar sebelum anak-anak balik ngaji..tapi deme-deme tu sampai tengah siap..adoi..rosak program aku..so, kena jugak dengar bebudak nie nangis dulu especially si Aqif..ayoyo..( ayoyo nie gara-gara cerita estet ni la)..hihihi..dah jenuh pujuk..akhirnya dapat jugak keluar dengan jayanya..Sampai kat Curve, punyalah ramai orang..ingat ada preview je..rupanya ada Festival Filem Malaysia punya event kat situ..ramai jugalah artis yang aku nampak..tapi takdela heran sangat..fokus aku dua benda...nak amik tiket dan amik gambar ngan Mamat Khalid..huhuhu..akhirnya dua-duanya terlaksana..
Me and Abang Mamat Khalid..pengarah pojaan hatiku
Tiket yang diberikan khas
Syed..ini pangkat pakcik pada aku..mama's cousin
Aku sebenarnya nak amik gambar kat tempat Gita tu..baru best..tapi ramai orang.malu
..

2 comments:

Hezrin Ahmad said...

amboi2... pegi nengok wayang deme

kirana nakia said...

hahahah..orang ajak..special invitation lagi..huhuhuhu