Friday, February 24, 2012

Kejayaan sukan tahun ini

Salam
Sepatutnya ada satu entry tentang trip ke Kota Singa sebelum entry ini. Tetapi aku tidak mempunyai gambar di dalam laptop tempat aku menaip ini. So, aku ceritakan dulu tentang kejayaan aku dan pasanganku dalam sukan badminton di Perodua. Jika ditanya pada aku, sememangnya aku tidak yakin utk menang apatah lagi menjadi juara bagi sukan badminton bergu campuran sempena Karnival Sukan 1Perodua di UiTM Shah Alam 18-19 Februari 2012 lepas. Walau bagaimanapun, pasangan aku mempunyai semangat kesukanan yang sangat tinggi serta amat yakin boleh bergelar juara.Kejayaan paling manis apabila menewaskan pasangan 'favourite' dari Logistik iaitu Suriaya dan Fitri di peringkat semi-final. Rubber set yang menyaksikan kami menang di saat mereka sudah berada di mata akhir perlawanan.
Ni la pasangan aku..Shahril dari Accessories Shop
Gila penat masa nie..huhuhu..nasib Shahril cover..:)

Dapat medal je..jadikla..Shahril yang happy sangat..
Rasanya lepas nie kena aktif balik badminton..huhuhu...nak kena kasi kurus badan supaya boleh amik bola kat net..hihihihi..


2 comments:

Hanim Salleh said...

nakia nih bab sukan memang aktif.... jeles betul akk... akk dah tersemput2 dah nih... mesti cope cam nakia lah....
BTW cangratz :D

kirana nakia said...

hihi..mekasih kak nem..dah sebati dgn diri la kak nem..passion..:)