Monday, October 15, 2012

RM150 utk Aqif

As salam
Semalam, 6 October 2012, ada dua occasions yang penting dalam diari hidup aku. Pertama, pertandingan bowling anjuran biro Hawa KPM 2012. Setelah 3 tahun berturut-turut memegang kejuaraan, akhirnya tahun ini kejuaraan itu berpindah milik kepada orang lain. Punyalah teruk permainan semalam. Memang bukan rezeki aku untuk dapat rm250 tahun nie. Tapi takpe, sekurang-kurangnya aku berjaya dapat rm150 yang membolehkan aku menyelesaikan occasion yang kedua. Alhamdulillah, tempat ketiga pun jadilah...
Top 10 winners...
Dapat hadiah dari naib setiausaha KPM Puan Shailiza..ye ye je panggil puan..
Occasion kedua
Birthday anak keduaku Muhammad Aqif Nafizuddin bin Mohd Afizal. Sudah 7 tahun umurnya tahun ini. Dialah anak yang sangat bertuah pada aku..dah la lahir 2 Ramadhan..paling cheeky dalam family..along kena ngan dia..ana pun kena dengan dia..Di FB, dia asyik la post gambar kek. Aku sebagai ibu memahami bahawa itu adalah 'hint' utk buat birthday dia. Maka, dengan harapan dan doa, aku berjaya mengadakan birthday party kecil-kecilan untuknya, hasil dari kemenangan bowling siang tadi.
Kek yang makchu Bai buat..sedap sangat..:)
My nyawa...
Aqif dan ayah
Tiup la kek anak oii..
Mama tak sempat tukar baju..
Untuk anak mama, semoga menjadi anak-anak yang soleh dan solehah, dunia dan akhirat..mama sayang semua sangat-sangat walaupun mama selalu marah-marah..:)

No comments: