Sunday, September 26, 2010

Tidak sengaja



from L to R: Nakia, Adee's friend, Helmi, Hezrin, Mima, Pidah and Adee
Salam
Gambar di atas menunjukkan aku dan kengkawan aku beraya di rumah Hezrin. Kecuali Hezrin dengan Helmi, yang lain dah dekat 16 tahun tak jumpa. Masing-masing dah berubah..:). Memang aku tak jangka nak jumpa diorang, sebab aku pergi pun dah lewat. Aku excited sampai tak teringat nak tanya yang lain kerja kat mana except for Pidah..kerja SKMM..suruhanjaya komunikasi dan multimedia malaysia..tapi for sure, diorang semua berjaya..short meeting tapi aku rasa satu hari kena organize gak untuk meet up with the rest yang ada kat area Lembah Klang nie..Insya Allah

2 comments:

ejaescobart said...

best kan jumpak? macam2 cita kluaq.. pastu masing2 berebut nak bercakap.. kecoh satu rumah..

kirana nakia said...

hahah..takdak jugak ja..steady ja..huhuuuhu..nanti kalau buat kat KL, hang turun la..na..