Sunday, December 12, 2010

Hantu Kak Limah kome wei..

Salam
Malam tadi, aku, sang suami, abang poe, sue, acik, marina dan abang lang pergi menonton filem terbaru arahan pengarah pojaan Mamat Khalid. Cerita Hantu Kak Limah balik rumah. Hihihi..dah tentu aku nak tengok sangat sebab (1) Ada Awie, (2) Sebab dia cerita Mamat Khalid dan (3) sebab dia dikatakan sequal kepada Zombi Kampung Pisang (my fav ever). Hmm..kalau tengok dari sedutan dia kat TV tu, memang lawak la..aku even tengok 'the making' dia di TV. Best..best..bila tengok kat wayang malam tadi, ada benda yang tak best..sebab aku kena duduk kat sit no P..mendongak ke langit wei..takpe la. Secara peribadi pendapat aku (diulang pendapat aku), aku lebih sukakan ZKP. Lebih lawak, lebih terkesan di hati dan pelakon dia lebih best la. Johan Raja Lawak tu ok tapi aku rasa ada orang yang lebih ok. Pastu, scene hantu kopek tu pada aku tak best sangat..hihhi..siap berlakon dengan coli lagi..iskk..:P. Pada aku tu la yang tak bestnya. Walau apapun pandangan aku, abang Mamat sudahpun buat yang terbaik dalam filem-filemnya..semoga abang Mamat terus berjaya di masa-masa yang akan datang..


No comments: