Friday, December 10, 2010

Raket murah orang pun lubuk? Update


Kepada dia bakal ku serahkan
Sedang beraksi menggunakan raket pinjam
with abang Poe

Salam
Aku sekarang baru je berkecimpung dalam dunia badminton. Bukan seorang pemain yang baik jauh sekali handal, raket yang aku punyai hanyalah sebatang raket bernilai rm59.90 yang aku beli di JJ Kepong. Hahaha..mesti orang yang biasa main badminton atau yang biasa dengan raket akan menggelakkan aku..biarlah..aku sedar diri..aku tak terer..beli raket mahal-mahal pun tidak memberi makna pada aku. Kalau dah lubuk tu, lubuk la.
Tapi entah kenapa, setelah hampir 2 bulan main, baru aku terasa, raket rm59.90 tu tak best la..hahaha..kenapa aku rasa camtu ye? sebab aku dok pinjam raket teman sebilikku yang harganya rm180. Bezakanlah rm59.90 dengan RM180. Mesti boleh rasa kan perbezaannya. Harga tu tak menipu bak kata bibik aku. Sekarang, aku dah tak pernah guna raket aku tu. hahaha..belagak je kan. Raket aku tu akan aku sedekahkan secara rasminya kepada anakanda Afiq sejurus aku dapat raket baru aku..hihihi..macam mana rupa raket baru aku tu pun aku tak tau..sebab abang Poe yang belikan. Malam karang baru nak tengok rupanya..Nantilah, kalau rajin aku upload yek..:P

update: gambor raket baru aku...yeehaaa


2 comments:

Hezrin Ahmad said...

huhu... apa guna ada raket mahal tp simpan atas lemari... ditujukan khas buat laki aku... baik la bg duit rm200 tu kat aku...

kirana nakia said...

hahahaha