Saturday, September 10, 2005

Ada gak yg sudi menyinggah...

Musykil nih..camner ada yg leh discover blog aku yang tak seberapa nie yek? ( merendah2kan diri le kunun2nya)..tapi macam manapun, syukran, tenkiu, mekasih, nandri, sie-sie (betui ke aku eja nie huh? kalau salah maaple ye..sebut retiler..) pada ZACK n SONYA yang mendrop by kan diri mereka ke blog aku nie..

Hmm..malam nie aku tengok show KUNCI KHAZANAH sensorang..Afiq tido...ayah dia lak belum balik keje lagi..lepas main futsal, balik semula ke opis..kan aku dah ckp..keje dia tu mmg tak pernahnya abih..nak tau dia keje kat mana? cuba bukak link nie..kut ler leh bg sikit info on company tu.. http://www.kompakar.com.

Back to KK, tgk episod malam nie mengingatkan aku pada episod 12 yg lepas..kalau ada yg ikut show tu..awek yg pakai tudung ngan baju biru tu aku ler...aku dpt masuk final round in that episode..hadiah yg aku menang mlm tu diwar-warkan worth 20k..but trust me..tak sampai pun 20K..hampeh..tipah tertipu bang..tipah tertipu..and ngan korang2 pun tertipu (nie kalau ada crew astro dan yg sewaktu dgnnya baca nie..habih aku)...biarla..reality apa?!! BTW, hadiah yg aku dpt tu hadiah percutian ke Holiday Villa Cherating ngan motor Hyosung sponsored by NAZA..mekasih la NAZA walaupun it took months to finally ride that thing..hehehe..

Nanti kalau aku pandai..aku try le pastekan gambar motor tu..disebabkan aku skang tgh kritikal..nampak gayanya ayah Afiq a.k.a Afizal a.k.a hubby aku yang belasah motor tu..takpe..tunggu..nanti bila zaman kritikal nie dah berlalu..jadi Erra Fazira le aku..(ala..mcm dlm citer yg dia jd minah motor tu..cuma motor aku tu easy-rider type..Erra bawak superbike..) and yes..aku pastekan jugak gambar Holiday Villa tu..tungguuuuuu....