Tuesday, September 13, 2005

Holiday Villa Cherating..






Nie ler tempat aku, hubby, afiq n adik ipor aku menginap utk 3 hari 2 malam..RUMAH SELANGOR, Holiday Villa Cherating..ada byk rumah kat situ..semua guna nama negeri kat Malaysia..Hezly, the other contestant tu pulak stay kat Rumah Johor..best woo duk sini..

gambar pertama belah kiri tu scenery waktu malam..sebelah dia kolam mandi..kolam tu letaknya sebelah jer dgn rumah tu..still in the compound..kalau sape2 yang nak honeymoon for the first time atau yang byk2 time..aku suggest pegila sana..gambar yang ada budak kecik tu suasana dlm bilik..dan yang sebelah tu pulak, gambar rumah tu..btw, budak kecik tu ukiran jiwa aku-Afiq..kalau nak tahu more on the villa..gie je kat sebelah nie-> http://www.holidayvilla.com.my. ( wei..aku dah promote..takder ke nak kasik room pree kat aku huh?)

gambor motor lum tangkap lagi..takde masa la..hubby asik balik lewat je..takkan memalam aku nak gie amik gambor motor tu..kang tak psl lak ada org tuduh aku nak mencurik..isk..nantila yek..


No comments: