Friday, September 30, 2005

EH!!


Hmm..today aku gie lunch kat Mid Valley..so aku lalu kat kedai jual magazine kat tpt byr parking..i saw this magazine yang dok dalam plastik..haiyaa..mcm mana nak browse isi dia yek..so aku pun beli la magazine tu..hmm..rabak duit aku RM7..ingat kut menarik le mag nyer...pada aku hampeh..sbb isi dia more on make-up ler, fesyen ler..pasal artis ler..yang pada aku tak informative sangat..maybe sbb bukan minat aku..boleh la aku katakan yang mag nie macam lebih kureng mag CLEO..cuma mag nie bahasa Melayu.
Browse punya browse, i came across satu column.tajuk column tu "Ubah Gaya"..tgk punya tgk..aku rasa macam kenal jer org yang dalam column tu..hmm..not bad..mmg betul berubah..somehow, aku really impressed dengan perubahan yang mag tu buat pada budak dlm column tu..mmg impressive..she's so beautiful..kagum pulak aku pada apa yg 'make-up' boleh buat pada individu..agak2nya kalau aku la yg dibuat make over tu, mesti aku pun nampak lawa..walaupun skang nie dah boleh kira mmg dah lawa dah..heheheh..perasan skali skala maa..apa salahnya..nak tgk gambar budak yang kena make-over tu..nie dia..
She's beautiful, isn't she?

2 comments:

Zack said...

Saper dia ni? Artis ke?

gugel said...

pergh...nyosal2.. den x tekel dia nih dolu..hai yang..