Saturday, September 10, 2005

Jumaat yang merelaxkan...


-ukiran jiwaku-*MUHAMMAD AFIQ NAQIUDDIN*

hmm..percubaan pertama nak menge'paste' gambar dlm ruangan nie..

Hari nie Jumaat..taktau la pesal..asal ari Jumaat je aku rasa macam maleh je nak wat keje..padahal keje banyak le jugak walaupun tak melambak...:P..agaknya mood nak bercuti esok kut...hmm..tambah dengan keadaan aku skang yang dah makin kritikal..heheh..jgn salah paham lak..32 weeks of pregnancy..hehehe..kritikal la tu kan...

aku tak reti nak merapu macam org lain..ada je benda yg nak diceritakan..pada aku apa yg aku taip kat ruangan nie lahir direct je dari hati..kalau nak citer pun nak citer apa?..pasal bebudak dept? diorang sumer tgh cuti mid sem..takde kelas...kalau tak leh jugak aku citer pasal kerenah bebudak yang time presentation tak tau apa yang diorang present..tak ke pelik tu..last2 aku jugak yang kena explain pasal topik presentation diorang..kalau tak explain kang..blur pulak bebudak nie...

hmm..one more thing..aku skang tgh dlm proses try & error untuk lengkapkan link kat sebelah tu..everytime aku try, it'll end up ngan error jer..bila la nak oknyer...nak tanya kawan yang terer menatang nie..dia lak tgh sebok..hmm..abih camner..nak tak nak korang baca je la apa aku taip nie...tak best nasib....

1 comment:

Zack said...

Nakia, ni blog kome ke ni ? Yg tu, anak kome? Cute la !

If u r THE Nakia finalis Kunci Khazanah, sila beri jawapan 'Confirm'.