Sunday, September 04, 2005

Baru jer nak try-try...

Assalamualaikum..

Nie percubaan pertama aku nak menulis dalam blog sendiri..tengok orang lain ada blog, teringin jugak..so, man-man le kan..pasal bab tempek- menempek gambor ke, tambah link baru ker..esok2 aku belajor le ngan kawan aku yang terer mende-mende nie..

Yang boleh jadi malam nie aku start create mende nie sbb aku dah boring sgt..dah le kat tv takde citer menarik..(plus aku nie memang spesis tak suka nengok tv sgt)...abang pulak dah kuar gie main futsal kat Kuchai Lama..balik kang ada le yang berbalut sana..bercalar sini..(konon-konon star ler...)..biarla..at least ease mind dia yang kerap kali serabut dek kerja-kerja opis yang seems macam tak pernah abih..pelik jugak aku company dia nie..

Well, apa lagi aku nak merepek yek? Takpe la..buat permulaan, baca je la apa yang aku merapu nie..lain kali aku merapu benda lain pulak..ok...

No comments: