Tuesday, September 27, 2005

Kunci Khazanah Episod Juara-juara

Hmm..rasa frustrated dengan kekalahan tu masih terbeku kat hati..sedih..kalah tak jauh ngan Zack..just RM70 ( jumlah yang cukup utk full tank kan minyak kete aku..) mmg rezeki Zack sebenarnya kan..adik-adik aku takmo tgk..sbb diorang pun rasa apa yg aku rasa..ralat..but keralatan diorang tu mcm lebeh2 pulak dari aku..ye la..masa recording show tu, diorang ada sama..mau tak rasa ralat..hubby aku pun sama..tak kisah tak tgk aku kuar tv..ada ke patut dia kata sbb aku kalah...dialog dia lebeh kureng camnie la.." eleh..watpe tgk..ada org tu dah kalah..soklan senang pun takleh jawab.." hehehe..mmg le..aku admit..mmg pun..soklan malam tu bukan susah sgt pun..cuma..gabra lebeh..pehtu mmg takde rezeki (tipical answer utk pujuk ati sendiri..)

Anyway, aku dpt experience by joining such game show..wlpn tak menang grand prize SSYONG MUSSO tu, at least Astro bagi gak kat aku rantai dari Habib Jewel..cantik gak..kalau nak suruh beli sendiri tu mmg takkan la..so, rantai tu aku simpan je la..sayang gak..mana tau..kut2 esok ada anak pompuan, leh kasi..

Hezly, the other contestant tu lak menang 2 biji motor sponsored by Naza..katanya tak de lesen motor..tapi aku rasa, lepaih nie mesti dia pi amik lesen..ye la.takkan nak wat motor tu jadi tukun tiruan kat umah..atau sekadar meronda2 kat sekitar kampung..(erk..hezly dok kat kg ker? memandai jek aku nie..)..agaknya, by this time hezly maybe dah jual lagi sebiji..takkan dia nak guna dua2 kut?

Ejen? Hmm..Akmal yang dapat keter Kia Spectra tu mmg rezeki jugak..rezeki anak dlm kandungan wife dia..masa game tu, mmg wife dia tgh pregnant..skang beranak dah la..baby dia baby girl..nak tau nama baby dia apa? NUR QYA BATRISYIA..hehehhe..dia buh gak nama kereta yg dia menang tu kat nama anak dia..takpe la..dah mmg anak tu punya rezeki pun kan...

Next time, kalau ada game show yg mind-challenge oriented..aku nak try lagi..mana tau..rezeki kan..heheheh..

1 comment:

en_me said...

A'kum kak,

camana nak join kunci khazanah?
nak kena antar gambar ke biodata terkini ke? kepada sape ek?

tq..
http://geocities.com/ganimasrom/