Wednesday, January 04, 2006

PENAT, TENSION, SEDIH!!

Entahla..tak tau naper this year start dgn perkara2 yg tak best..sumernya menensionkan..hmm..i guess Dia nak duga..after all, semua dugaan tu kena terima coz dah tak leh nak buat apa lagi..
Seriously, lepas 4 hari berpindah, still byk yg nak kena susun..byk betul barang2 aku rupanya..ingatkan sket jer..ntahapa2 khazanah tah yg aku angkut dari umah lama..khazanah? erk..kunci khazanah..:(..seriously, penat tak ilang lagi until now..mau seminggu nie tak reda lagi umah aku tu.
Pindah umah nie byk la guna cash..isk..aku rasa cam nak buat part time jer carik duit lebih..keje kat mcD ker, jusco ker..starbucks ker..hmm..starbucks..(i was there b4, best keje situ..). Dah le financial tight, aku diduga pulak dgn kehilangan purse @wallet..sedih la..bukan sahaja sbb aku hilang duit dlm tu, tapi hilang all the document penting such as my IC, matrix card, ATM card, lesen, access card umah. Nak wat camner, aku admit salah aku..terlupa nak amik purse yg aku letakkan atas rak kasut masa nak bukak pintu umah..dah bukak pintu nonong jer masuk umah..Nak replace tu sumer consume duit..smalam, aku buat IC..kena RM40. nie nak apply access kad kena RM60. Lesen rasanya kena lagi RM50..ATM kad entah berapa pulak dia nak charge..isk.huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aku dah citer kan yang disertasi aku almost finish..u know what? laptop aku hard disknya maybe crack...arghhhhhhhhh........what an exciting start for this new year..:(

No comments: